dilluns, 2 de gener del 2012

Masturbar-se creuant les cames i prement les cuixes i els músculs pèlvics.


"M'estiro d'esquena, amb les cames juntes, i em moc una mica fins just abans d'acabar; llavors estic molt rígida, oprimint l'interior de la meva vagina, movent-me lentament. Però és l'estimulació clitoridiana i el prémer endins el que em fa acabar. Comprimeixo tota l'àrea pèlvica d'aquesta manera i les galtes del cul estan fortament tensades. "

"Em masturbo fregant les meves cuixes entre si, normalment ajaguda, però puc fer-ho asseguda (en una oficina, a l'autobus, etc.) Els frego rítmicament, fent una subtil pressió sobre el clítoris. La tensió s'acumula gradualment fins a un orgasme."

"M'estiro, i ajunto els turmells, rítmicament comprimeixo les meves cuixes, fantasiejo i de vegades toco els meus mugrons si tinc dificultat a arribar a l'orgasme prement les cuixes únicament."

"Creuo les cames dues vegades - és a dir, les creuo i poso un turmell al voltant de l'altra cama, la qual cosa crea una pressió sobre l'àrea clitoridiana. Mai utilitzo les mans ni em toco - no he de fer-ho. Apreto les meves cames fins a aconseguir l'orgasme, movent-me només lleugerament. Tinc orgasmes molt fàcils. "

"M'estiro (principalment quan em banyo) i creuo les meves cames; acaricio els meus pits i em balancejo lleugerament cap amunt i cap avall a l'anar avançant l'estimulació. Mantinc ben apretats els meus pits i llavors tinc un orgasme."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada