dijous, 15 de desembre del 2011

Estimulació Clitoridiana / Vulvar ajaguda sobre la panxa.


Unes altres decripcions dels tipus de masturbació en la dona. Continuem amb l'apartat d'estirades panxa avall. Aquests testimonis de com fer-s'ho estimulant la vulva i el clítoris alhora.

"Sobre la meva panxa amb totes dues mans (una sobre l'altra)sobre la meva àrea genital externa, amb els llavis de la vulva tancats. Comprimeixo suaument l'àrea amb un dit, oprimint contra la corba posterior dels llavis i el palmell de la mà estrenyent contra el davant i l'os púbic. Les cames romanen tancades. He estat fent això tots els dies des que vaig tenir quatre o cinc anys. Quan la meva parella s’ajunta al joc simplement es recolza sobre la meva esquena i m'ajuda a prémer. "

"Uso la part del darrere plàstica, no la part encoixinada, d'un petit vibrador. Prefereixo això perquè molt rares vegades tinc llargs períodes de temps sola per utilitzar mètodes manuals, als que trobo massa lents, res interessants i per altres cansador. D'alguna manera sostinc el vibrador més o menys estable sota meu en estar cap per avall, i moc el meu cos sobre i al voltant d'ell. El faig servir exclusivament contra el meu clítoris i llavis vaginals. M'agraden les cames juntes. D'aquesta manera, amb els meus turmells creuats, puc fer servir les cames per controlar la quantitat de contacte amb el vibrador. De vegades em moc molt, de vegades molt poc. Com més m'excito, més em moc. "

"M’estiro sobre la panxa amb un coixí entre les meves cames començant en la meva cintura i una mica gros al mig. Les meves mans estan sota el coixí just a sota de la regió clitoridiana, i munto el coixí rítmicament. Llavors poso el vibrador just sobre el meu clítoris, i mentre roman apagat, frego contra ell alguns moments, fins que estic tan golafre que he de encendre'l, alhora que la meva mà esquerra el deté o juga amb el meu clítoris o la meva àrea vaginal. De tota manera la seva mera presència és eròtica. És important que la meva mà dreta eviti que vibri massa (el motiu del coixí). De vegades el vibrador apunta cap a l'esquerra, de vegades cap a l'anus. Les meves cames estan molt juntes, i fantasiejo. De vegades dono copets al vibrador d'una manera especial. "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada