dijous, 1 de desembre del 2011

Ajaguda Sobre el Ventre amb Penetració Vaginal.


"Em masturbo estirada de panxa avall amb les cames juntes, pressionant amb els dits d'ambdues mans sobre el meu clítoris (dits índex i mitjà), un sobre l'altre. De vegades acaricio els meus pits o galtes del cul amb una mà, o inserint meus dits en la meva vagina, però no usualment. Em moc molt menys que en el coit. "

"Estic estesa sobre la meva panxa amb un coixí entre les cames, ja sigui fregant contra el coixí o també usant els meus dits. El meu cos està dur i rígid en fregar el meu clítoris amb un moviment circular. La meva altra mà és al meu mugró, estrenyent-lo, i de vegades tinc un vibrador a la meva vagina o al meu darrere. Les cames varien. "

"M'estiro sobre la panxa amb les meves cames tan obertes com sigui possible i poso al voltant de tres coixins sota meu per arquejar més la meva esquena. Faig massatges al meu cos a la regió genital i inserint el dit mitjà d'una mà sobre la meva vagina i premo la meva altra mà forta contra ell, a la regió del clítoris. D'aquesta manera puc estimular fortament ambdós, el meu clítoris i la meva cèrvix (el qual és sovint sensible però no tant com el clítoris). La meva respiració es torna curta i panteixant i el meu cos comença a moure ia contreure violentament, en baixar el meu cos sobre el dit i la mà darrere. He provat usar dos o tres dits, però això tenia l'inconvenient que no es poden estendre tant com un dit sol. "

"Faig servir les mans començant amb un massatge general de mi mateixa per escalfar les mans i el meu cos. Després vaig a l'entrecuix i aplico pressió lentament amb les puntes dels quatre dits, llavors em tombo sobre la panxa. Començo a aplicar moviments circulars amb dos dits sobre el clítoris i ocasionalment un moviment cap amunt i cap avall amb el meu clítoris entre els meus dits. Amb la mà dreta comprovo que la vagina estigui humida, i fantasiejo. Continuo estimulant el clítoris amb la mà esquerra i en aquest moment em penetro amb dos dits la vagina. Adoro els plecs i esquerdes. És sorprenent sentir l'interior d'una mateixa. De vegades també estímula l'obertura de la uretra, però això pot ser dolorós. Les cames normalment estan tancades, però algunes vegades les obro. Si encara no he arribat a l'orgasme, llavors doblego tots els músculs de les cames i darrere, i de vegades començo a moure tot el meu cos cap amunt i cap avall, o potser només mogui les meves mans. Sovint gaudeixo tenint el meu cul fora de les flassades - l'aire fresc l'estimula o potser és un desig d'exposar-me, no puc dir-ho realment. De tota manera, posar-me panxa avall millora realment la meva habilitat per a inserir els meus dits profundament a la vagina. "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada