diumenge, 4 de desembre del 2011

Gaudir del sexe.



Aquí tens unes preguntes per respondre. Durant aquesta estona reflexiona sobre el teu gaudir del sexe.

Influeixen els teus complexos en el sexe?

Sí, ho passo malament.
No, mai, al llit m'oblido de qualsevol complex que pugui tenir.
M'influeixen, però procuro superar-los.

Qui pren la iniciativa sempre?

Sempre ell
Unes vegades ell, altres jo.
Sempre jo.

Sols interessar-te per conèixer noves tècniques o postures sexuals?

No, amb el coit habitual ja en tinc prou.
Sí, és clar, m'agrada experimentar.
Em costa deixar-me anar, però m'agradaria.

I quan el sexe acaba ...

Surto corrent al bany a netejar o dutxar-me.
Em quedo abraçada al meu home o parlant amb ell.

Podria sobreviure la teva relació de parella sense el sexe?

Sí, sense problemes. Tant de bo fos així.
Sí, però estaria coixa.
Costaria molt.

Quan tens sexe amb la teva parella és per cosa de ...

Tots dos, ens agrada molt el sexe.
És cosa d'ell, que sempre té ganes.
Hi ha de tot.

Per a tu el sexe és ...

Una relació que toca fer.
Una cosa natural, una forma de diversió, de plaer ...
Una comunciació de sentiments.

Et deixes anar i perds la vergonya en el sexe?

Sí, és clar, surt el millor i pitjor de la meva
No, sóc molt cohibida.
Sovint estic tensa i a l'expectativa.

Portes uns cinc minuts fent-ho ...

Espero que seguim més temps, és com estar al cel.
Només? Se m'està fent etern, quan acabarà?

Assoleixes amb facilitat l'orgasme durant el sexe?

No, sempre estic tensa o poc centrada.
Sí.
Hi ha èpoques, segons el meu estat d'ànim.

Sents algun tipus de rebuig per alguna pràctica sexual concreta?

Normalment no
D'algunes en concret, però no és habitual.
Sí, el sexe oral.

Al llit prefereixes ...

Coses noves cada vegada.
La rutina i la monotonia.

Quina classe d'educació rebut per part dels teus pares cap al sexe?

Molt liberal, em parlaven de tot amb naturalitat.
Molt conservadora.
Cap en concret.

Parles sovint i amb naturalitat del sexe amb la teva parella o amigues?

No, no parlo de sexe mai, crec que és una cosa molt íntima.
Sí, és clar, no ho considero un tema tabú.
Només amb la parella.
Només amb les amigues.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada