dilluns, 5 de novembre del 2012

Test de personalitat sexual


Contesta amb sinceritat les nostres preguntes i coneixeràs la teva veritable personalitat sexual, el que més et posa i et convé.

1. Què ha de fer el teu home per posar-te calenta?
   a) Recórrer tots i cadascun dels centímetres del meu cos amb les mans virils.
    b) Fer-me un striptease i / o passejar davant meu sense roba i ben erecte.
    c) Murmurar a cau d'orella paraules classificades XXX o proposicions d'allò més indecents.
    d) Posar llums estroboscòpics, música sexy i besar-me a una de les meves zones erògenes.
 
2. Arribes a casa molt pujada de to, però ell està en el seu món i no connecta. Què fas?
   a) Donar-li un petó amb llengua molt profund i posar la mà entre les seves cames.
    b) Deixar caure alguna cosa a terra i aprofitar que m'ajupo per ensenyar les meves noves
calcetes.
    c) Mirar-lo fixament i dir-li: "Estic calenta, necessito una rebregada ".
    d) Llepar la part del seu cos que més sensacions li provoqui, com ara la seva orella.
 
3. Acabes de tenir un orgasme molt intens. En què pensaves en aquell moment?
   a) En res. La meva ment estava concentrada en el torrent de sensacions que recorria el meu cos.
    b) En tot el que m'agrada veure com ell entra i surt de mi.
    c) En una sola paraula, que usem com mantra eròtic i que repeteixo per disparar meu clímax: "Així, així, així ...".
    d) En una fantasia eròtica que sempre em ve de gust recrear.
 
4. Estàs a punt de lliurar-te a una sessió de autoerotisme, a masturbar-te. Com comences a 
escalfar?
   a) No m'agraden els embuts, així que vaig directa al gra: m’acaricio els pits i segueixo pel clítoris.
    b) Prement el botó del ratolí: entro a una pàgina d'adults i busco un vídeo que em posi a to.
    c) Amb una novel·la eròtica: m'excita moltíssim com descriuen certes situacions.
    d) Utilitzant alguna de les joguines femenines: el vibrador per punt G.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada