dimarts, 14 de febrer del 2012

Insomni. Solitud entre els llençols.


Mitjanit, dia de setmana, jornada normal sense sobresalts ni contratemps.
La casa càlida. Sopar. Pel · lícula d'acció al llitet, res especial més que trets i dones i homes musculosos i hàbils barallant-se per causes desconegudes.
Grans desplegaments de pirotècnia, victòria de bé sobre el mal, l'heroi rescata la donzella i la fi Hora de dormir. Jo, i els llençols.
No tinc son, és més estic altament conscient del frec dels llençols a la meva pell.
Cert pessigolleig, cert desig que comença a incrementar-se, certa inquietud d'assedegar-me i confortar, de tocar-me, de gaudir.
Apago la tele, em poso del costat dret amb la cama dreta estirada i la cama esquerra en flexió, recollida fins a l'altura dels meus malucs, genoll recolzat.

Embolicada entre el cobrellit i els llençols, noto com aquests s'han encargolat, formant com un plec o un tub, que s'allotja maliciosament entre les meves cames, sobre els meus genitals, a la fossa entre els meus glutis, sobre els meus llavis vaginals nus, recentment depilats, altament sensibles. És inevitable no caure en la temptació de fregarme contra les robes, que adaptant-se dúctilmente a les meves formes, em fan pensar que bé podrien ser el penis erecte del meu home, que abraçat al meu cos des de l'esquena, em refrega el seu membre dur, i al igual que jo gaudeix de sentir-ne el frec, el vaivé. Continuo movent-me cap enrere i endavant, lentament, la roba té un grau d'aspror que contrari a irritar, em remet a les mans del meu amant.

Mmm, aquests dits en contacte amb la meva dolça i humida vagina. Em giro cap per avall per pressionar més el meu pubis i clítoris contra el matalàs, amb les cames lleument entreobertes. Amb les meves mans m'ajudo a arquejar l'esquena i tenir mobilitat en el tors per fregar els meus pits contra els llençols i així erectar els meus mugrons. Clavo el meu rostre en el coixí, per fer callar els meus gemecs, que no els senti el meu home, adormit al meu costat

Però és tard, he de dormir. He de dormir.
Les veus de la meva consciència barallen contra la dels mevess pulsions i em dic:
- A dormir! Respira fons i relaxa't.
- Perquè no? Dona, segueix... i vaig seguir. Saps que t'agrada. Toca't. Així, així, quin gustet se sent, una miqueta més i t'adormiràs amb el somriure i el relax de l'orgasme.
Canvi de posició, me'estiro panxa enlaire, suspenc tot moviment, trio dormir. Però la calor que brolla del meu entrecuix, em pertorba. Intento en va relaxar els meus músculs, això només em fa prendre consciència de que els meus glutis estan contrets i la tensió d'aquests continua en els meus cuixes fins clavar des de dins, des dels tendons fins a l'interior de la meva vagina.
Veient en la meva tauleta de llum un perfum en pot de vidre se m'acut que potser, amb el fred pugui apaivagar aquesta coïssor i aquest foc. L'agafo decididament i l'escampo sobre el meu clítoris. Ufff el contrast de temperatures és fenomenal.

És hora de deixar de lluitar, no hi ha cas, no importa el que faci: el desig creix i creix. N'hi ha prou de falses especulacions de poder dormir sense masturbar-se, ja no hi ha marxa enrere.
Continuo recolzada sobre la meva esquena, els genolls cap al sostre separats. Em poso la base de la freda ampolleta centímetre a centímetre sobre la meva vagina, en la seva part externa, com donant petitíssims passets, pressionant suau, sentint la seva frescor en cada nou lloc del recorregut des del meu clítoris fins a l'altre vèrtex, el del final. Noto com a cada pas, tot i que encara freda, llisca més lubricada per la meva pròpia secreció.
Amb la meva mà esquerra, prenc amb força la carn i pell del meu pubis de borrissols molt curtets i tir cap amunt, cap al meu abdomen, perquè els meus llavis s'obrin parcialment, llavors, amb la meva mà dreta prenc el pot per la punta de l'esprai i introdueixo l'altre extrem en mi. Ahhh, sento com les parets de la meva vagina s'obren per donar pas a tan fresc i forà visitant, que s'endinsa progressivament i sense pausa en el meu interior.
La meva mà esquerra ara, és qui pren l' ampolleta, per alliberar la dreta, la més hàbil, que ràpidament comença a treballar incessant sobre el meu clítoris.
Que combinació tan efectiva! El meu dit major estimulant meu inflat i tens micro punt de plaer, mentre la meva altra mà, juga i envesteix amb el perfum dins meu, baixant i pujant, entrant i sortint, movent a dreta i esquerra, sacsejant per fer vibrar, girant i obrint , aquietant i carregant.
Un dels meus dits llisca també dins meu, sumant plaer a la penetració i confirmant que el meu punt g, està arrugadet i inflat, per l'estímul precís del perfum. Torna la mà a l'estimulació clitoriana, pressionant, contactant amb el vidre a través del meu carn que es pasta x dins i fora com una membrana de nervis joiosos. Segueixo, segueixo, segueixo. Els meus glutis i cuixes s'estrenyen encara més i el conjunt de sacsejades del flascó, els meus dits, les meves cames, el meu pubis i el meu estómac em porten al ardent orgasme, que crema en els meus genitals, que tanca les meves carns, i que com a resultat d'aquesta contracció, empeny cap a fora el ampolleta, ara calenta com jo. Aquesta ejecció de l'objecte m'excita encara més, i abans que pugui aquietarme i baixar del meu primer orgasme, fico amb força, gairebé amb violència una vegada i una altra més, contra el corrent, el perfum dins meu fins a arribar amb plaer abrasador, un segon i ajustadíssim orgasme.
Ufff. Ara si, relaxament tots els meus músculs, i amb la mà i tot en el esprai, sento com suaument, la meva vagina l'expulsa lentament cap a fora. El que abans fos un fred plaer ingressant, és ara, un càlid i satisfactori plaer sortint.

Perfumo meves cames, a la cara interna de la cuixa i somrient em vaig a dormir per fi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada