dimecres, 4 de setembre del 2013

Massatge d'aigua


La dutxa i el bany són sempre moments oportuns pel relax i també pel plaer. Defugint els mites eròtics, els massatges amb aigua són molt agradables i ens poden ajudar molt en la masturbació per assolir alts nivells d'excitació si som capaces de deixar anar el cos i la ment.
"Em masturbo amb aigua de la dutxa únicament. L'apunto al meu clítoris, amb les cames obertes. A vegades enganxo una mànega i em sento a la vora de la banyera, i faig servir una corrent d'aigua estable i agradable. O m'estiro a  a la banyera, i deixo l'aigua de la dutxa colpejar el meu clítoris si és prou forta."

"M'estiro a la banyera amb un raig d'aigua abundant sobre la meva vagina, mont de Venis i clítoris. Com més pressió i temperatura de l'aigua, més ràpid tinc l'orgasme."

"Trec el capçal de la meva dutxa per deixar sortir un doll estable. Obro els llavis de la vagina exposant el meu clítoris. L'aigua pot estar lleugerament calenta per a més estimulació, i els malucs poden moure's lleugerament per turmentar i perllongar el plaer. Usualment ho faig dreta. Estant ajaguda és més bonic, però et mulles el cabell i la cara. Aquest orgasme supera tots per a mi, i pot ser múltiple. "
 
"Em masturbo amb aigua, preferentment un raig de mitja polzada en forma corbada, així el cul no obstrueix el drenatge. Tinc els peus afermats a la paret, separats al voltant de dos peus (uns 60 cm.), I jo estic ajaguda sobre meu. "
 
"Ocasionalment arribo a l'orgasme a la banyera. Primer m'excito amb els dits, llavors deixo córrer l'aigua i prenc una posició acrobàtica en què la meva vagina queda directament sota l'aixeta. Al començament amb l'aigua calenta o freda i amb baixa pressió sobre el meu clítoris. Quan m'he excitat faig córrer l'aigua amb més intensitat i m'elevo més aprop de l'aigua i la deixo colpejar en la meva vagina i llavors acabo i és la sensació més fantàstica. "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada