dimecres, 12 d’octubre del 2011

Estimulació Clitoridiana i Penetració Anal.


Quan ens masturbem és el moment indicat per innovar, per provar coses que encavat podrem aplicar a les nostres relacions sexuals de parella. 

El fet de incrementar el ventall d'accions resultarà extrordinàriament satisfactori i ens facilitarà trencar les rutines que sovint s'instal·len en el coit conjugal.


Estinmulació clitoridiana i penetració anal:
"Després de tenir certs pensaments eròtics sento com que augmenta la meva pressió sanguínia, els batecs del meu cor es fan instantàniament més ràpids i forts. El meu clítoris em fa pessigolles i en pocs segons la meva vagina es posa lliscosa. Freguo el meu clítoris amb el dit índex esquerre. Penetro la meva vagina amb el dit índex dret i l'anus amb el mitjà de la meva mà dreta i els moc dins i fora a la velocitat que desitgi. Els meus genitals arriben a dos o tres nivells d'intensitat de pessigolles - cada etapa més que l'anterior . Freguo el meu clítoris amb un moviment cap enrere i endavant. De vegades utilitzo estris casolans que tinguin la forma d'un penis, per a la penetració. "

"Em masturbo a l'habitació i a les fosques. De vegades llegeixo literatura eròtica, especialment orientada cap a l'àrea anal. M'estimulo amb els dits lubricats o amb un aplicador vaginal de forma fàl·lica o amb la dutxa. Usualment faig moviments circulars sobre la meva àrea pubiana amb una mà i em vaig tocant el meu anus amb l'altra mà, de vegades inserint el dit o un altre objecte en el meu recte. No interessa si les meves cames estan juntes o separades. Em moc molt poc. "

"De vegades uso els meus dits sobre el meu clítoris, posant-hi un dins de la meva vagina, i un altre sobre l'àrea anal o just sobre el clítoris. A vegades faig servir dues mides de vibradors: un petit per al meu anus i un de gran per la meva vagina. Una mà està ocupada amb el clítoris, l'altra sosté als dos vibradors en el seu lloc. Les cames usualment estan separades. Moviments Circulars. "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada