dissabte, 17 de setembre del 2011

Tècniques femenines: Estimulació Clitoridiana Directa


És el mètode de masturbació on es fan massatges directament el clítoris, permetent una major satisfacció plena i directa, es podran utilitzar diversos elements com vibradors o diferents joguines sexuals.

"Faig servir el meu dit mig, humitejat, per estimular i fregar sobre i al voltant del meu clítoris. La meva altra mà tira els llavis cap enrere, mantenint una feble tensió sobre l'àrea del clítoris. Alterno aquest fregament ràpid del clítoris fregant més lentament l'entrada de la vagina. (Realment, 'fregar' és difícilment la paraula correcta, perquè és un toc molt lleuger fins just abans de l'orgasme, per quan estic molt mullada.) Les meves cames estan molt obertes, els meus genolls aixecats, no moc molt el tors fins l'orgasme, quan hi ha forts espasmes en el meu tors i pelvis. "

"Em masturbo només amb una mà - principalment al voltant del cap del meu clítoris, després vaig canviant gradualment sobre el cap - sempre fregant amb un moviment cap endavant i cap enrere. La meva altra mà ajudarà a mantenir la pell per guanyar un contacte ferm. Tinc les cames juntes i separades alternativament. "

"M'estiro d'esquena amb les cames molt juntes. Faig servir la meva mà esquerra per tirar la part de dalt dels meus genitals llavors puc utilitzar la meva mà dreta per tocar el meu clítoris. Uso un moviment circular començant lentament amb una lleugera pressió, i després augmento la pressió fins que començo a acabar. Després em vaig aturant d'acord amb la sensació que desitjo fins a completar l'orgasme. Si desitjo acabar torno començament altra vegada. "

"Em masturbo amb un raspall de dents elèctric. Poso una tovallola humida sobre el raspall i lubrico el meu clítoris amb gel. M'estiro d'esquena amb les cames obertes. Amb la meva mà esquerra, obro els llavis per exposar el clítoris, sostinc el vibrador amb la meva mà dreta i pressiono suaument sobre el meu clítoris. De vegades ho moc cap amunt i cap avall, de vegades ho deixo en un punt, depenent del que sento millor. Però realment mai m'excito fins que començo a fantasiejar. No moc els meus malucs. Tota l'acció és amb la mà / vibrador i el meu clítoris. "

"Utilitzo només els meus dits. La meva mà esquerra sosté oberts els llavis majors de la meva vagina (vulva,) i el meu dit índex i el segon dit drets freguen la part dreta del meu clítoris. De vegades frego cap amunt i cap avall, però usualment frego amb lents moviments circulars. Les meves cames estan tancades, estirades i dretes. De vegades faig això ajaguda panxa avall, però no usualment. És molt més difícil - normalment faig això després que m'he masturbat algunes vegades i encara estic frustrada. No em moc molt, en contrast de quan tinc un orgasme amb una parella, i també faig molt menys soroll. "


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada