dijous, 8 de setembre del 2011

Estimulació Clitoridiana Indirecta

Les dones, quan ens masturbem tendim a estimular el clítoris de vàries maneres.

L'estimulació clitoridiana indirecta pot ser perfectament un mètode que ens permeti gaudir, que ens proporcioni plaer o que ens deixi a les portes de l'orgasme. Us transcribim algunes experiències que heu manifestat en els qüestionaris oberts tramesos a començament d'estiu.

"Per a mi és important estar excitada mentalment o fantasiejar per masturbar-me. Per a mi també és important estar sola. Uso les puntes dels dits per a l'estimulació real, però és millor començar amb copets o fregant lleugerament sobre l'àrea general. En augmentar l'excitació començot a estímular sobre el clítoris i finalment aconsegueixo el clímax amb un moviment ràpid corcoveante sobre el caputxó. Usualment les meves cames estan separades, i de tant en tant també estímulo meus mugrons amb l'altra mà. "

"Si estic apurada (pressionada pel temps,) uso el vibrador sobre la base del clítoris, amb les cames obertes. Però normalment faig servir els meus dits fregant al voltant de la base del meu clítoris, i quan estic a prop de l'orgasme, els moc de manera circular damunt del meu clítoris. Les meves cames sempre estan separades, i alterno les mans perquè una es cansa. La meva altra mà acaricia els meus pits o simplement descansa. I moc molt el meu cos quan tinc l'orgasme. "

"Normalment me'n vaig a dormir d'esquena, les meves cames separades. Gairebé sempre deixo posada la meva roba interior, perquè em molesta fregar el clítoris directament. Faig servir una mà, dos dits junts, fregant cap amunt i cap avall amb tocs curts just a sobre del meu clítoris. Quan estic prop del clímax, les meves cames tendeixen a obrir-se i la meva pelvis s'aixeca més. No em moc molt, però de vegades durant el clímax vaig d'un costat a un altre."

"Utilitzo les meves mans i la meva imaginació, i és probable que hagi provat totes les posicions i moviments imaginables - l'estimulació bàsica roman sent la mateixa. Faig servir meu dit per estimular el clítoris, de vegades inserint un altre dit a la meva vagina al mateix temps. Quan em masturbo toco només la meva àrea genital, perquè no m'estimula tocar-me el cos en general, com sí ho fa la meva parella si em toca tota. "

"Estímulo meu clítoris en ambdós costats amb les cames obertes, i no moc cap altra part del meu cos. És com si em permetés masturbació molt eficient sense culpa perquè qualsevol altra cosa (tocar-me tota, etc.) Seria malaltís."

"Quan em masturbo penso coses estimulants localment, després un breu toc dels meus dits i s'acaba."
 
"Utilitzo un simple vibrador a piles. Usualment l'aplico al costat dret del meu clítoris, usant un lleuger moviment circular. Començo amb les meves cames obertes, però normalment es tanquen involuntàriament. Penso que el que passa en la meva ment (amb qui fantasiejo) és realment més important que els aspectes mecànics. "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada