divendres, 30 de setembre del 2011

Estimulació del Clítoris amb Penetració Vaginal.


Per moltes dones l'orgasme més plaent en la masturbació és aquell que s'assoleix amb la penetració vaginal i l'estimulació del clítoris demanera simultània. Alguns exemples:

"Poso un dit sobre el meu clítoris i amb l'altre moc una ampolla dins i fora de la meva vagina (una ampolla plàstica.) Al començament tinc obertes les meves cames fins que arribo a l'orgasme, i llavors les poso juntes. Primer frego el meu clítoris i després insereixo l'ampolla. Quan acabo tanco les meves cames amb l'ampolla dins de mi tant com pugui entrar. "

"Primer faig servir els meus dits per penetrar la meva vagina, per fer més gran la sensació en tota l'àrea, però després per tenir l'orgasme primer lleugerament i després més fermament frego el meu clítoris amb moviments circulars o cap amunt i cap avall. Amb la meva altra mà (mà esquerra,) generalment estic tocant-me les cuixes per sota el cul i acariciant sovint el perineu.. Sí, és complicat. Tinc les cames obertes. "

"Primer fantasiejo fins que em lubrica bé la vagina. Sovint em continc les ganes i no em toco fins que estic molt excitada. De vegades frego el meu cos sobre el llit, estant ajaguda sobre el meu ventre, i de tant en tant acabo d'aquesta manera, però usualment estic d'esquena. Primer acaricio els llavis majors, després al voltant del clítoris, usant un moviment circular, després inserit un dit en la meva vagina, mentre estic ajaguda d'esquena o de costat, i em moc amb ell. Puc acabar molt ràpidament si les meves cames estan juntes, però l’orgasme és millor quan les meves cames estan obertes i quan el faig durar més"

"Al començament amb estimulació manual del meu clítoris. Després estimulació simultània del clítoris i la vagina. De vegades faig servir el dit / dits (índex i central o només el central) de l'altra mà per l’estimulació vaginal. De vegades faig servir un objecte - usualment el mànec del meu raspall per al cabell, que és agradablement arrodonit i suau per estimulació vaginal. No uso dildes. No per res, és que em resulta més fàcil. Només amb la mà i els dits se’m fa difícil, el meu canell es cansa, especialment si trigo en acabar. També suposo que trobo que necessito estimulació vaginal, trobar l’interior del meu sexe amb totes les seves rugossitats."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada