dissabte, 12 de març del 2011

Fer sexe en un lloc públic


Aquesta és la història de Carla i el seu home que s'han atrevit a trencar la monotonia fent sexe en un parc, un dia per la tarda. 

Va seure primer ell, i em va posar a la seva falda, com si fos una nena petita a qui li anaven a llegir un conte. en aquella posició, el més còmode era abraçar-me a ell, cosa que vaig fer amb tota naturalitat, al mateix temps que ell començava a xiuxiuejar-me alguna cosa a l’orella. No era que em digués res, simplement em feia pessigolles amb la llengua, primer molt lentament i després amb més delit. Em van venir unes primeres esgarrifances. Amb una mà m’agafava per la cintura, ajudant-me a mantenir l’equilibri, i amb l’altra m’amanyagava les cuixes per damunt les faldilles llargues, d’estil eivissenc. De l’orella va passar al coll, i del coll altra volta a l’orella ara amb petites mossegadetes al lòbul, com si jugués a arrencar-me les arracades. Al cap de poc ens foníem en una morrejada sense contemplacions com si ens hi anés la vida, mentre notava la seva mà que havia pujat fins a l’alçada del pit i començava a comprimir-lo en un moviment àgil i excitant.

Asseguda com estava a la seva falda, notava l’erecció del seu sexe colpejant-me. I no vaig saber respondre d’altra manera que recargolant la meva llengua a l’interior de la seva boca intentant de fer la rosca amb la seva. M’estava excitant per moments, però la posició no em permetia massa moviments. Em vaig girar un cop per si cridàvem excessivament l’atenció, però no semblava que la gent s’immutés especialment, tret d’una senyora gran que s’havia aturat relativament a prop nostre mirant-nos amb una cara que més que de retret semblava d’enveja.
 
No sé com s’ho va fer, però amb un ràpid gest em va aixecar la faldilla fent que caigués de nou com un cortina que així també el cobria a ell. Ara les meves cuixes recolzaven directament sobre els seus pantalons. I va reprendre amb renovada passió el petoneig i les carícies per tot el cos que m’excitaven per moments. Vaig veure que anava en compte que no es veiés excessivament com la seva mà em sobava els pits, i vaig pensar que valia la pena facilitar-li la feina. Em vaig girar més de cara a ell per tal que pugués ficar la mà dins de l’escot, on a falta de sostenidors aviat va trobar els mugrons endurits que pessigava amb delicadesa.
 
Vaig besar-lo de nou, potser més pausadament, lliurada del tot. Va treure la mà que furgava, incòmode malgrat tot, en els meus pits per desplaçar-la cap a l’interior de les faldilles i acariciar la nuesa de les cuixes que s’hi amagava. De seguida va notar la humitat de les calcetes que delatava la meva excitació, i vaig respondre-li amb un lleuger moviment amb el pubis per refregar-me sobre la seva cigala que devia patir sota la pressió del meu cos. Els dits li corrien delerosos per l’entrecuix, a cegues però experimentats, intentant obrir-se pas pel costat de les calcetes. Qualsevol que hagués estat a prop hauria vist el moviment que hi havia sota les teles eivissenques que ens protegien.

 Vaig intentar dir-li a cau d’orella que era una llàstima que estiguéssim allà, en un espai públic, a la vista de tothom, encara que de moment només la senyora gran semblava interessada en seguir el desenllaç dels nostres delits. Però no va caldre. Ajudant-se de l’altra mà va aixecar-me lleugerament, el just com per a abaixar-se la cremallera dels pantalons i alliberar la seva titola que vaig notar inquieta i abrusadora. La meva resposta no podia ser altra que abraonar-me de nou a ell aferrant-me als seus llavis en senyal d’aprovació. Jo mateixa vaig facilitar el moviment per permetre que entrés dintre meu.

Va ser una entrada lenta, tendra, evitant descontrolar-nos, però encesos per dins. Vaig respirar alleugerida quan vaig tornar a asseure’m del tot a la seva falda, empalada per un sexe ardent que començava a moure’s amb delicadesa. Jo pressionava tant com podia per sentir-lo més intensament. Em sentia plena, em sentia bé No gosàvem moure’ns més del compte; ara s’havia aturat a pocs metres una parella de mitjana edat, i la seva mirada semblava més reprovadora. Però no podien veure res, més enllà d’imaginar el que amagaven aquelles prodigioses faldilles eivissenques, i el que insinuaven les nostres mirades de plaer contingut. Vaig notar que ell accelerava la respiració i a mi em va venir un tremolor que arrencava del meu sexe i afectava tot el cos, com un corrent d’electricitat que explotava al meu cap.
Gentilesa de Sensuàlia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada