dimecres, 3 d’agost del 2011

Què volem per la nostra vida sexual?


Segurament d'una manera difusa aquesta és una pregunta que en assolir una certa maduresa a vegades ens preguntem les dones. 

Un cop passada l'etapa de joventut, una vegada superada l'època de dedicació als fills i filles, hem d'afrontar el tema sense més dilacions. Hi ha coses que potser ens agradaria experimentar però per rutina, per vergonya, per no saber com posar-s'hi, costen de plantejar. Però el cert és que allà hi són i potser només pel fet de ser capaces d'explicitar-ho ens deixaran més tranquil·les.

Hem viscut una època convulsa: des d'estar educades en la repressió sexual, seguint per l'èxtasi de l'amor lliure, la promiscuïtat, la necessitat d'estabilitzar-nos, l'educació dels fills i filles ... Però ara tenim tot el temps del món per considerar aquelles coses que probablement sempre han estat en el nostre subcinscient sexual.

Realitzar una breu llista de deu desitjos sexuals es pot ajudar a esbrossar el panorama. Tot i que potser hagin alguns que resultin desagradables o poc acceptats socialment, però el sexe és relatiu i personal, no hi ha res "normal" ni "anormal", però això sí, tot ha de ser consentit (que et permetin fer-ho, doncs).

Per l'experiència acumulada els deu desitjos sexuals més freqüents en la dona madura vindrien a estar contemplats en aquesta llista:

1. M'adaria comprar-me roba com de stripper i aprendre a ballar en una barra i fer moviments de caràcter sexual. L'experiència d'un ball eròtic és sensual, i m'agradaria.

2. Sense que sigui lesbiana ni bisexual, tinc la curiositat d'experimentar què és tenir una relació sexual amb una dona. Besar-nos, tocar-nos, arribar a l'orgasme ...

3. M'agradaria intentar un trio: dos homes i jo. Poder ser penetrada tant per davant com per darrera.

4. Adoro quan en el sexe, la meva parella busca per totes les maneres possibles d'excitar-me i aconseguir la meva satisfacció abans que la seva.

5. M'agradaria tenir una varietat incomptable de joguines sexuals i aprendre a utilitzar-los.

6. Desitjo masturbar-me davant el meu home en un lloc públic (en un parc, en un cinema, en un restaurant ...), i que ell em mirés, posar-lo molt calent però que ell no pogués ni tocar-me ni tocar-se

7. Vull fer-ho en un bany públic d'algun restaurant o bar, on hi hagi gent pel voltant.

8. M'agradaria que el meu home es vestís de dona, amb llenceria sexy, mitges, tanga, cosset ... veure'l així amb el seu membre erecte em posa calenta.

9. Vull poder anar a una platja solitària i despullar-me completament, i sentir llibertat.

10. Espero aprendre a fer el millor sexe oral del món. M'agradaria ser capaç que el meu home s'escorri a la meva boca i notar el seu fluxe regalimant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada