dimarts, 13 de setembre del 2016

Quina fantasia sexual t'agradaria provar?

Moltes vegades anhelem alguna cosa en el que al sexe es refereix però no tenim molt clar el què. T'agradaria tenir una aventura d'una manera difernt? O prefereixes fer-ho en algun lloc públic? Et fa morbo disfressar-te davant de la teva parella i fer veure que ets una altra persona? Creus que estàs a punt per a provar amb un trio? Si et ve de gust descobrir quina fantasia podries fer per donar-li un punt de morbositat extra a les teves relacions sexuals, benvinguda, aquest test està fet per a tu.

1.- Tres al llit, són multitud?
SI - NO



2.- Si aquesta nit fessis l'amor amb la teva parella, què complement faries servir?
Espelmes i olis de masatge.
Un lliga-cama molt sexy.
Unes manilles i un fuet.
No necessito res més que el seu cos.

Sexe anal?
Si - No

Com t'estimes més que un home sigui al llit:
Carinyós i romàntic.
Molt fogós.
Una mica carinyós però fogós.
Molt fogós i una mica carinyós.

Faries l'amor amb una altra parella?
Sí, té molta morbositat.
Sí, m'agradaria molt provar-ho.
No, no m'atrau la idea.
No estic preparada.

Fer l'amor dreta?
Millor al llit.
Sí, on calgui i com calgui.

Et costa arribar a l'orgasme?
No, em conec molt bé.
Una mica. Necessito concentració i relax.
Si trobo allò que m'excita, no.

Sexe a la platja?
Sí. 
En un lloc a soles.
No.

Sexe a l'ascensor?
Si - No

Quines característiques defineixen més la teva personalitat?
Tímida i carinyosa.
Atrevida i extrovertida.
Valenta i descarada.
Sociable i exigent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada