dimarts, 9 de juliol del 2013

Tens problemes sexuals?


Aquest qüestionari va ser creat per a dones que sospiten tenir una Disfunció Sexual Femenina (desordres del desig, desordres de l'excitació, desordres de l'orgasme, disparèunia o dolor genital, vaginisme). Si és el teu cas, pensa en els últims tres mesos de la teva vida en parella i marca les respostes que més s'adeqüin a la teva realitat.

A. - No estic satisfeta amb la meva vida sexual.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
B. - Desitjaria que la meva vida sexual fora millor.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
C. - He notat un canvi recent en relació a la meva vida sexual.1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
D. - El meu interès en el sexe ha decaigut.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
E. - No tinc pensaments eròtics o fantasies.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
 
F. - No sento interès a mantenir algun tipus d'activitat sexual.1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
G. - Tinc sequedat vaginal durant la relació sexual.1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
H. - Tinc menys sensacions agradables durant la relació sexual.1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
I. - No em sento excitada o estimulada durant la relació sexual.1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
J. - Sento dolor durant la relació sexual.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
K. - La meva vagina es tensa i contreu durant la relació sexual i resulta difícil de penetrar.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
L. - Sento dolor amb qualsevol tipus de penetració vaginal.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
M. - Sento dolor durant la relació sexual però crec que estic prou lubricada i humida.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
N. - No aconsegueixo tenir orgasmes.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
NN. - Tenir un orgasme és més difícil per a mi del que era.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
O. - Trobo que els meus orgasmes són menys intensos del que eren.1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
P. - Tinc dificultats sexuals quan tinc sexe amb la meva parella però no quan em masturbo en soledat.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
Q. - Els meus problemes sexuals van començar després d'una malaltia, ferida o cirurgia.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
R. - Els meus problemes sexuals van començar al mateix temps que van tenir lloc en mi canvis com l'embaràs, el naixement d'un fill, durant la ingesta de píndoles anticonceptives, durant la menopausa o durant tractaments de reemplaçament hormonal o amb psicofàrmacs (sedants, antidepressius) .1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
S. - Si fos per mi, podria prescindir de les relacions sexuals.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
T. - Penso que li tinc aversió o fòbia al sexe i ho evito per això.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
U. - Penso que estic deprimida i nerviosa perquè tinc problemes sexuals.
1. Fals.2. A vegades.3. Veritable.
Escala d'avaluació
* De 22 a 32 punts: Disfunció Sexual Femenina normal.* De 33 a 42 punts: Disfunció Sexual Femenina lleu a moderada.* De 43 a 66 punts: Disfunció Sexual Femenina marcada a severa.
En els casos majors a 35 punts, aquesta escala - merament orientadora -, podria suggerir la necessitat d'una consulta especialitzada per a un diagnòstic sexològic i tractament adequat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada