diumenge, 1 de maig del 2011

Diumenge matí

És diumenge, son les deu del matí, la llum comença a entrar entre les escletxes de la persiana. Jo obro un ull i et veig dormint al meu costat, amb cara de bon nen. M’aixeco sense fer soroll, agafo un mocador gran de l’armari i suaument te’l passo per la galta, deixant-lo lligat sobre els teus ulls. Et faig un peto al coll i et xiuxeixo a la orella que ja és de dia, notes la olor de la meva colònia que despren el mocador, encara mig adormit no entens res, però començo a besar-te dolçament, els llavis, el coll... i et fas una idea de la situació. Estàs molt relaxat, ja que hem dormit moltes hores, notes la escalfor del sol que es filtra per la finestra i les teves mans busquen la meva cara. M’acariecies i quan la teva mà creua els meus llavis, beso els teus dits, un a un.
Tinc ganes de observar-te. Amb moviments molt controlats et trec el pijama. Les meves mans acaronen el teu cos molt lentament, acaricio els teus cabells, baixo pel coll, el lateral del teu cos, només percebs un frec, et concentres per saber on son les meves mans, ja que els moviments son molt suaus i no te’ls vols perdre. La punta dels meus dits segueix tots els teus plecs (potser fins i tot aquest “mitxelí”, que sovint has trobat poc agradable; ara ja no ho creus, no t’importa), arribo al teu gluti, però no m’aturo, segueixo baixant, no t’ho acabes de creure, però arribo al peu.
Beso cadascun dels dits i les teves mans amb la mateixa suavitat que abans, inicien l’ascens per la part de dins. Estàs molt receptor, observo atentament les meves mans resseguint el teu cos, cada petit moviment, la reacció de cada pel; no perdo detall. Et demano que em vagis parlant, que m’expliquis una fantasia (posem que tries la última que m’has enviat), és fantastic el que fa la imaginació. Moviments suaus que no acaben de lligar amb la història que et demano, ja que és anticipar les reaccions dels nostres cossos.
Però les mans han seguit pujant, estan a la part interior de les teves cuixes, el teu sexe ja mig erectil, espera que li toqui el seu torn de ser acariciat, però malgrat que me’n moro de ganes, encara haurà de esperar un xic.
Em moc entre els pels de les teves cuixes, m’acosto a la suavitat dels pels del pubis, acaricio el teu escrot una mica, sense brusquetats. Pujo pel teu penis, però no l’agafo, és sols una caricia que de tant suau imagines més que sents.
Pujo pel teu estomac, acaricio els teus mugrons i intensifico les caricies, ja no son tan suaus, guanyen força i presió, la teva veu s’encalla de tant en tant, ja que ens està pujant la temperatura a tots dos, et deslligo el mocador, m’estiro al teu costat i beso acaloradament la teva boca, deixant la teva història a mitges, les nostres llengues es creuen, els nostres cossos nus es fregen, jo noto la teva pell i tu la meva.
Les nostres mans, ja es deixen de suavitats, acarico la teva esquena amb energia, baixo per la teva esquena i sobo els teus glutis apassionadament mentre les nostres llengües segueixen creuades. Tu tampoc et talles, segueixes cada milimentre sel meu cos amb energia, però amb curiositat, com si no el conegessis encara, el meu clítoris marca el ritme del meu cor, cada vegada més accelerat, ara sí que acarico el teu sexe, primer la punta suaument i finalment després de pujar unes vegades pels laterals l’afago i amb molta tranquilitat començo a pujar i baixar la mà.
Tú també m’acaries, mossegues suaument el meu coll, baixes pel meu pit, sense parar-te en els mugrons, arribes a l’estomac i acaricies amb la barbeta l’inici del meu pubis que t’espera. Les teves mans també juguen a la meva pell. M’agafes la meva mà i em fas parar, lligues el mocador que havia quedat sobre el llit al meu canell i al capçal del llit, m’immobilitzes el suficient com per tornar-me la “repassada”. Em dius que el joc l’he triat jo, que em toca explicar-te una història. En començo una massa pujada de to pel teu gust, però estic molt desitjosa i m’és dificil controlar les meves paraules. De totes formes n’inicio una més suau, per no precipitar les reaccions.
M’acaricies, em sento desitjada, la teva capacitat de esperar el moment em sembla sorprenent. Les teves mans fan un trajecte singular. Comencen pels peus, i van pujant per l’interior de les cames, quan arriben al pubis, una d’elles s’hi queda, sense creuar encara la linia mitja, em desconcerta.
L’altre puja per la panxa, per entre els pits i acaba a la meva boca. Vull agafar-te un dit i llepar-lo, només t’hi acostes suaument, però quan el tens una mica humit, el passes al meu mugró, ho fas diverses vegades, fins que en una d’elles, el baixes més, t’acostes a l’altre mà, que fa estona que em turba. Obres amb molta delicadesa els llavis majors, aprofites la humitat del dit per localitzar el meu clítoris, el toques amb molta suavitat, primer voltes suaus, petits copets intermitents, s’està inflant i ho notes. Et demano que em deslliguis i ho fas. Et tinc davant, ens mirem als ulls mentre les nostres mans respectives es mouen per les corbes del plaer, els nostres ulls reflexen desig, les mans s’encarregen d’acomplir les espectatives. Dins de la meva mà, segueix creixent i s’escalfa, crec que aquesta part de la teva anatomia et delata, no pots amagar la seva excitació. Tampoc jo puc fer res per dissimular, notes la humitat de les meves parets, la petita duresa de la perdició és tota teva, te la treballes bé i estic molt encesa.
Seguim una estoneta, les nostres mans abandonen els punts dèbils, ens unim en una abraçada, mentre em poso sobre teu, sec amb una cama a cada banda, et beso als llavis, la teva mà segueix el meu perineu, troba el meu anus i un dit tímid entra una mica. No em queixo, el teu dit perd la timidesa i torna a entrar. Agafo el teu sexe, i l’arropenjo suaument sobre el meu clitoris, una caricia realment desenfrenant, el desig augmenta, tal com el tinc agafat, el baixo entre els llavis interns fins que troba l’entrada de la vagina oberta, humida i que vol ser omplerta. Suaument entra, la humitat i el calor l’envaeix, amb una mà m’acaricio el clitoris, l’altre acaricia el teu pit, coll i cabells. La teva mà agafa amb força el meu gluti i marca el ritme a seguir. Segueixes amb un dit dins el meu anus, que segueix el ritme del teu sexe.
El teu ritme cada vegada s’accelera més, es fa més ràpid...
El meu sexe es contrau, no el controlo, m’està portant molt amunt, estic molt estimulada, cada vegada més, et demano si et queda molt i em dius que suficient perquè acabem junts.
Ens movem tots dos alhora, els nostres moviments es complementen per que el teu sexe arribi ben al fons una vegada i una altre. Tiro el meu cos enrera i ens movem amb frenesí, la respiració se’ns talla, ....
Les reaccions es precipiten i malgrat intentar que no s’acabi, els nostres cossos no ens responen, es precipiten cap a l’abisme dels sentits... el teu sexe explota mentre el meu es contrau per ultima vegada. De mica en mica tornem a la realitat, és diumenge i tenim un dia de descans per davant, et miro als ulls, et dic bon dia i torno a dormir una estoneta amb els meus braços voltant el teu pit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada