diumenge, 10 d’abril del 2011

Preferències masculines.



Avui us donem a conèixer unes dades molt interessants que descriuen sobretot el comportament sexual dels homes, cosa molt interessant si la intenció és millor i sanejar la nostra vida sexuxal.

Sempre heu estat una alumna aplicada al llit, però ... potser us agradaria merèixer una matrícula d'honor? El com és molt fàcil si llegiu els resultats de la macroenquesta de Cosmo. Han preguntat a més de 1.500 homes què és el que els fa posar més calents i allò que els destempa més fàcilment, el com, quan i fins i tot amb quins sons de fons. I ells ens han revelat obertament les seves preferències sexuals favorites perquè sàpiguem com sorprendre'ls gratament.

SECRETS DE SEDUCCIO

La teva dona està excitada, però no sap si tu ho estàs perquè no coneix les teves preferències sexuals. Què pot fer ella per demostrar que està preparada per a l'acció?

38% agafar-me la mà en silenci i portar directament al dormitori.

De la dona què t'excita més?
29% El culet "És la raó i el motiu pel qual a molts homes ens encanta la postura del gosset"
20% Les cames "No hi ha res millor que veure com s'obren lentament i acabar entre elles"
19% Els pits "Sobren les explicacions"
16% El ventre "És tan sexy albirar entre els pantalons i la samarreta"
11% El coll "M'encanta quan en ple èxtasi ella tira el cap cap enrere"
5% La vulva "Ummmmm, lliscar els meus dits dins d'ella"

Quin és el vestit més sexy d'una noia?
31% Un top ajustat combinat amb uns pantalons estrets o amb una minifaldilla molt mini-mini.
28% Un vestit de jaqueta amb faldilla curta, pantis i talons altíssims.
26% El banyador
10% Una camisola transparent de llenceria fina.

Estàs a la feina, com cada dia, i de sobte la teva companya fa alguna cosa que t'excita. Què pot ser?
48% Mossegar-se el llavi inferior mentre em mira amb ulls de desig carnal. ¡Guau!
27% Inclinar cap endavant per lligar-se les sandàlies o agafar alguna cosa de l'últim calaix.
14% Fregar-me per davant de forma accidental en intentar passar entre un grup de gent.

PREFERÈNCIES SEXUALS

11% Acariciar un braç o tocar-se els cabells sense que s'adoni que l'estic mirant.
Confidència masculina: "És tan sexi quan ella aparta de mi la seva mirada i després torna a buscar-la amb aquests ullets". Xavier, 43 anys _

Coneixes a una dona hiperatractiva. T'agradaria anar a dormir amb ella immediatament?
30% No Prefereixo sortir amb ella abans i conèixer-la millor.
29% No Necessito quatre o cinc cites per preparar el terreny.
21% Sí No podria resistir.
20% Sí, però si me'n vaig a dormir amb ella pensaria que és massa fàcil.


Confidència masculina: "Saps una cosa que agrada? Que la noia em faci esperar però em posi a to dient-me tot el que va a fer-me algun dia ". Toni, 45 anys

JOCS PREVIS

Quin és el tipus de petó que encén el contacte del teu motor sexual?
54% Sensual i lent sobre els meus llavis per, a poc a poc, passar a tocar-nos amb la llengua.
23% Intens i amb molt moviment de llengua.
14% Una mica salvatge, amb mossegadetes i succions als llavis.
9% Dolça i innocent, sense llengua.

Confidència masculina: "La seva boca contra la meva i la seva llengua passant amb força pels meus llavis. És com si estigués famolenca de mi ". Carlos, 46 anys

Què és el millor que pot fer una dona amb la seva mà lliure mentre t'estimula amb l'altra?
45% agafar-me la mà i guiar-cap a les seves zones erògenes.
30% Tocar-se i estimular-se davant meu.
17% Acariciar els meus testicles.
8% Tocar-me el pit.

De què no s'hauria d'oblidar una dona mentre fa una felació?
45% D'xuclar i llepar i tornar a començar.
32% De usar també les mans.
16% De tocar els meus testicles.
7% D'assegurar-se que no té la boca seca.

Confidència masculina: "Una vegada, la meva dona em va tocar la punta del penis amb la punta de la seva llengua i després, se'l va ficar sencer a la boca. Quina passada! "Juli, 48 anys

Sols excitar-te molt més quan descobreixes que el seu pubis està:
36% Completament depilat.
34% Gairebé tot depilat excepte una fina línia de pèl just aquí.
27% Meticulosament retallat.
3% Amb la seva forma natural.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada